Pravidelnému zasílání direct mailů (newsletter) přichází na chuť stále více provozovatelů eshopů, kteří si uvědomují, že se jedná o nejlevnější formou marketingu, kterým mohou oslovit své stávající zákazníky a nabídnout jim zajímavé produkty či služby poskytované eshopem.
Předpokladem úspěšného newsletteru je udržování databáze emailových kontaktů na které rozesíláte nabídky v aktivním stavu. Po každém rozeslání newsletteru se proto podívejte do schránky a vyřaďte z eshopu neexistující emailové adresy, na které se nepodařilo newsletter doručit, případně vyřiďte žádosti o vyřazení z databáze odběratelů od zákazníků, kteří o to požádají.
Přes Vánoce jsme nezaháleli a značně jsme vylepšili celý proces odesílání direct mailů. Tyto úpravy Vám přinesou větší úspěšnost v doručování emailů (nebudou vyhodnoceny jako SPAM) a díky postupnému budování kladného hodnocení odesílatele, budou emaily rozesílány rychleji. Krom možnosti odhlášení z odběru za pomoci odkazu v textu emailu, který by měl být samozřejmostí, jsme přidali i parametry, díky kterým se příjemce může snadno odhlásit přímo ze svého poštovního programu, čímž se zvyšuje důvěryhodnost těchto emailů.