Lepší zobrazení newsleterů na seznamu

Seznam.cz zavedl v průběhu roku nová pravidla pro doručování reklamních e-mailů (newsletter) a začal tyto e-maily doručovat uživatelům do složky "Hromadné". Tato změna se velmi negativně projevila na míře prokliků a zobrazení těchto reklamních sdělení, což se nelíbilo marketérům e-shopů, kteří tyto newslettery rozesílají svým zákazníkům. Pokud jste posílali newslettery složené pouze z obrázků, po kliknutí na takovýto e-mail se příjemci nezobrazila jen prázdná zpráva s informací, že email obsahuje externí obrázky a dotaz zda je chcete zobrazit. Tento souhlas dala jen malá část příjemců a tak míra zobrazení hromadných emailů zasílaných do schránek na Seznam.cz se pohybovala jen v jednotkách procent.

Před několika dny Seznam.cz provedl významnou změnu a pokud jsou Vámi odesílané e-maily podepsány doménovým klíčem (DKIM - DomainKeys Identified Mail), obrázky obsažené v e-mailech se zobrazují již ihned bez dotazu. Díky této změně, dle našich měření stoupl počet zobrazení zaslaných newsletterů na cca 16 - 22%

Další aktuality

Naši partneři:
  • Heureka
  • SmartSupp
  • GoPay
  • PayU
  • Moneky Data
  • Cofidis
  • Fotolia